DE KEUZES DIE U NU MAAKT, MAAKT U VOOR DE KOMENDE 10 JAAR! WIJ HELPEN U GRAAG, VRAAG VANDAAG NOG OM ADVIES EN WE KOMEN MORGEN BIJ U LANGS.

Gefeliciteerd met uw nieuwe warehouse, nieuwe scanners of wellicht een nieuw ERP/ WMS-systeem. U bent bijna operationeel, maar er is nog wel een belangrijke stap te nemen. Hoe richt u het warehouse in? Welke barcode gaan we gebruiken  en sluiten onze locatiecodes aan bij ons orderpicksysteem? Allemaal vragen die u vooraf moet beantwoorden maar die over 10 jaar ook nog gelden. Verkeerde beslissingen in dit stadium kan er jaren later voor zorgen dat u met hoge kosten wordt geconfronteerd. In deze belangrijke fase van uw bedrijfsvoering voorzien wij u graag van advies om de juiste keuzes te maken.

 

Door onze jarenlange ervaring kunnen wij de juiste vragen stellen en met de beste oplossingen komen. Wij  maken een magazijnindeling en locatie-advies waarbij uw warehouse in beeld wordt gebracht. Waar staan de stellingen, gaan we gangpaden of stellingen benoemen, welke locaties zijn er nodig, hoe wordt de orderpicking gedaan, waar vindt de in- en uitslag plaats, het is een greep uit de vele facetten die een rol spelen bij de keuzes die gemaakt moeten worden voor een efficiënt en duidelijk warehouse.

 

Na onze inventarisatie van uw warehouse heeft u een compleet beeld van alles wat u nodig heeft om ieder plekje in uw warehouse te lokaliseren. Locatie & scanborden, stellingborden, barcodelabels, vloerlabels en belijning & aanrijdbeveiliging u kunt alles vinden op deze site.